مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-05حوادث

بسته خبری پلیس خراسان جنوبی| دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر و 4 سارق و مالخر


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار دستگیری 5 خرده فروش موادمخدر در زیرکوه، کشف 7 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 4 سارق و مالخر را در بیرجند قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار دستگیری 5 خرده فروش موادمخدر در زیرکوه، کشف  7 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 4 سارق و مالخر را در بیرجند قرار می گیرید.

دستگیری 5 خرده فروش موادمخدر در زیرکوه سرهنگ حسین آسفی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه  اظهار داشت: مأموران انتظامی  این شهرستان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با مصرف کنند گان و توزیع کنند گان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز را اجرایی کردند.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل های شناسایی شده را بازرسی کردند.

  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه افزود: مأموران در این عملیات پاتوق های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقادیری مواد مخدر و 5 نفر خرده فروش را دستگیر کردند.

  سرهنگ آسفی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند خاطر نشان کرد: در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس خراسان جنوبی| دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر و 4 سارق و مالخر

بسته خبری پلیس خراسان جنوبی| دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر و 4 سارق و مالخر